ÚP Brno - nákup spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren
Základní informace
Název zadávacího postupu
ÚP Brno - nákup spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren
Systémové číslo NEN
N006/18/V00009843
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00009843
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
14. 06. 2018 06:49
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
26. 06. 2018 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Jana
Příjmení
Opletalová
Jana.Opletalova@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 542163482
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění zakázky jsou dodávky tonerů a ostatního spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren jednotlivým útvarům Územního pracoviště Brno včetně zpětného odběru použitých zásobníků. Sortiment zboží tonerů je uveden v Ceníku materiálu (Příloha č. 4 Výzvy). Zadavatel požaduje předložení kompletní nabídky, není přípustné dílčí plnění. Místo plnění: (jednotlivé útvary Územního pracoviště Brno) 1. Územní pracoviště Brno, Příkop 11, 602 00 Brno 2. odbor Odloučené pracoviště Břeclav, nám. T.G.M. 3, 690 15 Břeclav 3. odbor Odloučené pracoviště Hodonín, Štefánikova 28, 695 01 Hodonín 4. odbor Odloučené pracoviště Jihlava, Tolstého 15, 586 01 Jihlava 5. odbor Odloučené pracoviště Kroměříž, Riegrovo nám. 3228, 767 01 Kroměříž 6. odbor Odloučené pracoviště Prostějov, Rejskova 28, 796 01 Prostějov 7. odbor Odloučené pracoviště Uherské Hradiště, Svatováclavská 568, 686 66 Uherské Hradiště 8. odbor Odloučené pracoviště Vyškov, Masarykovo nám. 165/16, 682 01 Vyškov 9. odbor Odloučené pracoviště Zlín, Třída Tomáše Bati 3792, 760 01 Zlín 10. odbor Odloučené pracoviště Znojmo, Rudoleckého 21, 669 02 Znojmo 11. odbor Odloučené pracoviště Žďár nad Sázavou, Dr. Drože 1686/26, 591 01 Žďár nad Sázavou V případě, že v průběhu plnění zakázky dojde k přesunu sídla některého pracoviště do jiné budovy v rámci daného okresního města, bude tato skutečnost zadavatelem písemně oznámena současně s uvedením data, ke kterému ke změně dochází. Taková změna nebude považována za změnu smlouvy a bude bez vlivu na cenu plnění.
Kód z číselníku NIPEZ
30125100-2
Název z číselníku NIPEZ
Zásobníky tonerů
Kód z číselníku CPV
30125100-2
Název z číselníku CPV
Zásobníky tonerů
Textové pole pro popis místa plnění
Viz. Výzva.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Zásobníky tonerů | 30125100-2 | Zásobníky tonerů | Sortiment tonerů je uveden v Ceníku materiálu (Příloha č. 4 Výzvy). |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
08. 08. 2018 11:11 | Uveřejnění účastníků | |||
08. 08. 2018 11:10 | Uveřejnění výsledku | |||
14. 06. 2018 06:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek |