ÚP Brno - nákup spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren

Základní informace


Název zadávacího postupu

ÚP Brno - nákup spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren

Systémové číslo NEN

N006/18/V00009843

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00009843

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

14. 06. 2018 06:49

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

26. 06. 2018 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Jana

Příjmení

Opletalová

E-mail

Jana.Opletalova@uzsvm.cz

Telefon 1

+420 542163482

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění zakázky jsou dodávky tonerů a ostatního spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren jednotlivým útvarům Územního pracoviště Brno včetně zpětného odběru použitých zásobníků. Sortiment zboží tonerů je uveden v Ceníku materiálu (Příloha č. 4 Výzvy). Zadavatel požaduje předložení kompletní nabídky, není přípustné dílčí plnění. Místo plnění: (jednotlivé útvary Územního pracoviště Brno) 1. Územní pracoviště Brno, Příkop 11, 602 00 Brno 2. odbor Odloučené pracoviště Břeclav, nám. T.G.M. 3, 690 15 Břeclav 3. odbor Odloučené pracoviště Hodonín, Štefánikova 28, 695 01 Hodonín 4. odbor Odloučené pracoviště Jihlava, Tolstého 15, 586 01 Jihlava 5. odbor Odloučené pracoviště Kroměříž, Riegrovo nám. 3228, 767 01 Kroměříž 6. odbor Odloučené pracoviště Prostějov, Rejskova 28, 796 01 Prostějov 7. odbor Odloučené pracoviště Uherské Hradiště, Svatováclavská 568, 686 66 Uherské Hradiště 8. odbor Odloučené pracoviště Vyškov, Masarykovo nám. 165/16, 682 01 Vyškov 9. odbor Odloučené pracoviště Zlín, Třída Tomáše Bati 3792, 760 01 Zlín 10. odbor Odloučené pracoviště Znojmo, Rudoleckého 21, 669 02 Znojmo 11. odbor Odloučené pracoviště Žďár nad Sázavou, Dr. Drože 1686/26, 591 01 Žďár nad Sázavou V případě, že v průběhu plnění zakázky dojde k přesunu sídla některého pracoviště do jiné budovy v rámci daného okresního města, bude tato skutečnost zadavatelem písemně oznámena současně s uvedením data, ke kterému ke změně dochází. Taková změna nebude považována za změnu smlouvy a bude bez vlivu na cenu plnění.

Kód z číselníku NIPEZ

30125100-2

Název z číselníku NIPEZ

Zásobníky tonerů

Kód z číselníku CPV

30125100-2

Název z číselníku CPV

Zásobníky tonerů

Textové pole pro popis místa plnění

Viz. Výzva.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZásobníky tonerů30125100-2Zásobníky tonerůSortiment tonerů je uveden v Ceníku materiálu (Příloha č. 4 Výzvy).

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail08. 08. 2018 11:11Uveřejnění účastníků
Detail08. 08. 2018 11:10Uveřejnění výsledku
Detail14. 06. 2018 06:49Uveřejnění zadávacích podmínek